Re: Soft do SSD - backup

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun, 18 Nov 2012 19:31:40 +0100

Dnia Sun, 18 Nov 2012 19:07:25 +0100, Latet napisał(a):

> Zdaje się, że zbliżone możliwości ma następca BootIT, czyli Image for
> Windows/DOS.
> Czy Drive Snapshot można uruchomić także z boot-CD?

Tak, o ile jest to płytka instalacyjna Windows 7/Vista, lub coś z
MiniXP/Windows ME/DOS - z tym że dane środowisko musi 'rozumieć'
odtwarzany system plików. Można też utworzyć sobie samobootującą
pastylkę z takim środowiskiem; instrukcja leży w dziale FAQ helpa.

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/