Re: W8 - do czego służy screen powitalny?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 18 Nov 2012 16:08:41 +0100

W dniu 2012-11-18 14:01, Piotr B. (pb2004) pisze:

> Widzą, że tradycyjny desktop potrzebny będzie tylko w niszowym
> zastosowaniu jakim jest kreacja treści. Już teraz więcej się sprzedaje
> urządzeń bez Desktopu.

Zapewne tak jest. Co prawda nie wyobrażam sobie pracy na smartfonie i
analogicznych urządzeniach. Chodzi mi o słowo "praca", w której coś
tworzymy. Grafika, DTP, programowanie itp. Czy w zwiÄ…zku z tym M$
wycofuje się z rynku "twórczego" bo tworzenie już nie jest trendy?
Ciekawe co w związku z tym: upadek tych branż? Inny system operacyjny?