Re: W8 - do czego służy screen powitalny?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 18 Nov 2012 12:49:38 +0100

W dniu 2012-11-18 08:37, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Marek
> naskrobał(a):

> "control userpasswords2" twoim przyjacielem :)

O, dzięki :) Choć nie do końca na tym mi zależało. Chciałbym pozostawić
możliwość logowania się użytkowników poprzez klikniecie na piktogramie.
Przeszkadza mi tylko bitmapa, która wszystko zasłania i jej chciałbym
się tylko pozbyć. Oczywiście nie jest to problemem wielkim jeśli
zostanie lecz jeśli miało się lepiej pod W7 to teraz nie chce się mieć
gorzej :-)