Re: Dysk SSD - jaki duży, na jakie partycje podzielić, itp.

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 18 Nov 2012 00:29:53 +0100

W dniu 2012-11-18 00:07, Latet pisze:

> No nie każdy. Ja pod tym pojęciem rozumiem zbyt wysokie odczyty temp.
> dysku w smart. A co to znaczy "zbyt wysokie" to już kwestia do
> potencjalnie bardzo ciekawej dyskusji, ale raczej nie w tym wątku.

Heh - a ja nie sądzę, że z tego raczej tylko spam powstałby lub
przynajmniej filozoficzne wywody na temat definicji pojęć, metod
pomiarowych etc. Nikt przecież celowo nie będzie doprowadzał dysku do
"zbyt wysokiej temperatury" cokolwiek ona oznacza. Wiadome jest, że im
elektronika ma chłodniej tym dłużej będzie żyła. Jeśli ktoś taki jak ja
wytworzył warunki, w których obudowa dysku ma 31 stopni, to z pewnością
nie ma sensu rozważać czy jest to niebezpieczna dla dysku temperatura.
Jeśli natomiast ktoś zawinie dysk w pierzynę, to już jego sprawa jak
będzie wyglądała awaryjność takiego dysku.