Re: Pytanie o "zasady buforowania zapisu" Windows7

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 19:25:13 +0100

Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup

>Chodzi o hdd i opcje zasady buforowania zapisu; mam tam zaznaczone
>Włącz buforowanie zapisu na urządzeniu
>i odznaczone
>Wyłącz opróżnianie buforu zapisu na urządzeniu
>Chciałbym wiedzieć jakie znaczenie ma ta druga opcja - co może poprawić.
>Jedyne co znalazłem to że polecane jest to włączyć przy SSD. A co w
>przypadku HDD?

Robi dokładnie to co ma w opisie. Wyłącza opróżnianie buforu na nośniku.
Jeśli nie boisz się nagłego zaniku zasilania lub gotowy jesteś na stratę
ważnych dla systemu danych(metadane ntfs i rejestr) znajdujących się w
pamięci cache dysku, co może w ekstremalnym przypadku doprowadzić do
uszkodzenia systemu, możesz włączyć tę opcję.

--
Piotr Borkowski