Re: Dysk SSD - jaki duży, na jakie partycje podzielić, itp.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 17:42:27 +0100

Dnia Sat, 17 Nov 2012 16:25:37 +0100, Latet napisał(a):

> Czy to jest czas mierzony od wciśnięcia przycisku "Power" całkowicie wyłączonego
> kompa do pokazania się ikonki Kasperskiego na pasku stanu? Wątpię. Zmierz proszę
> tak jak napisałem i podaj czas.

U mnie w7 wstaje:
15 sek do pulpitu wyboru butowania gruba
36 sek do tadam i funkcjonujacego pulpitu
60 sek do pojawienia się ikony Kasperskiego.
Proc C2D E7500, dysk Kingston 64 GB

Linuks na drugiej partycji analogicznie, oczywiście jest bez antywira.
Trzeba odliczyć 3 sek na gruba.
I mam wrażenie że obecnie czas wstawania systemu jest sporo dłuższy niż był
miesiąc temu (nie mierzyłem ale szacowałbym go na jakieś 20 sek w miejsce
obecnego 36 sek)

--
Jacek