Re: klient proxy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 10:22:22 -0500

On Sat, 17 Nov 2012 15:01:44 +0000 (UTC), Tomek Kańka
<tom_at_tomkan.eu.org> wrote:

>rs <no.address_at_no.spam.pl> napisał(a)

>Niegdy nie używałem, ale zawsze mi się wydawało, że tor właśnie do tego
>służy.

z tego co czytalem wczesniej mi tez tak sie wydawalo (jednak podobne
opisy ma wiele programow, ktore tego co chce nie robia), ale z tego co
teraz widze, to jest to dedykowany browser osadzony na proxy w sieci
tor. jest jakis programik proxy, ale on z kolei sluzy do odpalenia
programow spod cmd. <rs>