klinent proxy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri, 16 Nov 2012 22:30:47 -0500

poszukuje sprawdzonego, przyzwoitego, prostego, malego, niedrogiego
programu, ktory pozwoli mi schowac IP mojego komputera (mojej sieci w
internecie) dla, mozliwie, wszystkich protokolow i dodatkowo wybrac
kraj, z ktorego nowe IP pochodzi.

niby jest programow, ktore sie chwala, ze to robia cala masa, ale w
rzeczywistosci obsluguja jedynie przegladarki. znalazlem w koncu
easy-hide IP, ktory prawie spelnia wszystkie moje wymagania, ale
wspolpraca z paroma programami sprawia klopoty. dlatego pytam, czy
moze jest cos lepszego, co bys polecil z wlasnego doswiadczenia?
z gory dzieki za porade. <rs>