Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 13 Nov 2012 23:57:13 +0100

U偶ytkownik Rados艂aw Sok贸艂 napisa艂:

> Nie s膮 m膮drzejsze, tylko sensowniej zalgorytmizowane. A tu
> mamy do czynienia z nieprzewidywalnym zjawiskiem :)

A jakby zaimplementowac sztuczna inteligencje analizujaca behawioralne
... zaplatalem sie ;)

> Prostsze w jakim sensie?
>
> Je偶eli kto艣 cz臋sto kopiuje pliki, mo偶e sobie zrobi膰 skr贸t

Albo system moglby zapytac raz, dwa, trzy czy kopiowac w tle jak plikow
duzo. A potem sie nauczyc :)

> zmieniaj膮cy czasowo priorytet Eksploratora. Albo poszuka膰
> narz臋dzia maj膮cego co艣 takiego wbudowanego w modu艂 kopiowa-
> nia. Albo w ostateczno艣ci (wiem, 偶e zaraz si臋 tu podniesie
> krzyk, 偶e to ekstremizm ;) ) kopiowa膰 z wiersza polece艅,
> zmieniaj膮c poleceniem start priorytet polecenia copy.

hyhyhyhyhy :)

> Wracamy do tego samego: GUI z konieczno艣ci ma ograniczone
> mo偶liwo艣ci i nigdy nie b臋dzie idealne i zgodne ze wszyst-
> kimi oczekiwaniami u偶ytkownik贸w. By sprawnie korzysta膰 z
> systemu *zawsze* trzeba pozna膰 jego dzia艂anie, narz臋dzia i
> cz臋sto zni偶y膰 si臋 te偶 jednak do wiersza polece艅.

Narzedzie jednak powinno pomagac. Dlaczego Total Commander ma kopiowanie
w tle od lat? Bo kto艣 to zaimplementowa艂 :)