Re: Czyszczenie ram

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 15:13:17 +0100

Użytkownik "Tomek" <x_at_y.z> napisał w wiadomości

> Ja mam wypróbowany sposób na użyszkodników którzy chcą żeby im
> "przyspieszyć łindołsa". Należy zrobić na pulpicie katalog "starocie" i
> wrzucić do niego śmieci leżące na tymże pulpicie. Użytkownicy są
> wniebowzięci - "Ale ten system teraz śmiga!" :)

A przeca tenże "łindołs", ma to wbudowane. I potrafi w momencie
niekoniecznie oczekiwanym zapyszczyć, że "na pulpicie są nieużywane
ikony..." :))
Cóż, socjotechnika, znam to trochę i bywa, że stosuję :)
To jako bonusik - jak niektórzy szukają informacji, plików. Załóżmy, że
trzeba wyszukać "drzwi" i szukanie nic nie znajdzie. Co niektórzy robią?
Zamiast zmienić argument szukania, to z "drzwi" potrafi się zrobić "drzwi
drewniane", że niby tak się coś znajdzie... taaa... psychologia :))