Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 10:56:30 +0100

>Dzięki za info :-) Spytałem gdyż pod W7 w podobnej sytuacji system albo
>długo wybudzał się albo następował start systemu od zera (otwarte aplikacje
>już nie były otwarte) a zanim doszło do logowania - system długo sprzątał
>na dysku. Uznałem więc szkodliwość wyłączeń zasilania.

To nie było normalne zachowanie. Domyślnie pod W7 był hybrid sleep (zapis do
hiberfil.sys i S3), który rzeczywiście przy odcięciu zasilania wydłużał
odhibernowanie bo był zoptymalizowany na inny scenariusz. Normalna
hibernacja(S4) także była dostępna. W obydwu przypadkach start systemu od
zera oznaczał po prostu że wystąpił jakiś błąd.
Pod W8 pewna forma hibernacji domyślnie jest używana nawet przy zamykaniu
systemu.

--
Piotr Borkowski