Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 10:38:06 +0100

>Nie do końca. UE narzuciła konieczność dokonania wyboru przeglądarki a nie
>trwałe usunięcie jej z menu start nawet jeśli użytkownik wybrał IE.

Gdyby nie było tego wyboru IE w wersji Desktop byłoby przypięte do paska
zadań i konfuzja byłaby mniejsza.

>Ponowne? Sęk w tym, że IE od samego początku był w menu start w okrojonej
>ze wszystkiego wersji, przynajmniej w wersji systemu jaką posiadam.

Odróżniasz pasek zadań od Menu Start?

>Możesz rozwinąć myśl? W jakim sensie jest to problem w W8?

System inaczej rozwiązuje skojarzenia. Programy zarejestrowane w Domyślnych
Programach mają pierwszeństwo. Wpisy zgodne z XP są brane pod uwagę tylko
gdy system nie znajdzie skojarzenia w Domyślnych Programach.

--
Piotr Borkowski