Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun, 11 Nov 2012 19:59:19 +0100

In news:k7oodj$gtp$1_at_news.icm.edu.pl,
*Marek* <precz_at_spamowi.com> typed:

> To jeszcze bym zaakceptował lecz mam w tym miejscu opcje: zmień awatar,
> zablokuj, wyloguj. (Windows 8 Pro x64). Poniżej są profile innych
> użytkowników. Czy da się uzupełnić tą listę o "zamknij" ?

Nie mam pod rekÄ… Win8.
Wykonaj sobie skrót, shutdown.exe /s /t 0 i przypnij do ekranu startowego
http://windowsowo.pl/172/szybkie-zamykanie-systemu-jednym-kliknieciem/

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]