Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sun, 11 Nov 2012 12:08:57 +0100

Użytkownik "Latet" napisał w wiadomości grup

>Witam,
>
>Czy jest coś, w czym Windows 8 jest istotnie lepszy od Windows 7?
>Pytam poważnie i proszę o konkrety. Chodzi mi głównie o warstwę nieco
>niższą, niż to co widać gołym okiem, rzutująca na przydatność do tzw.
>"normalnej pracy" i bezpieczeństwo. Wodotryski ekranowe (dziwactwa
>intefdejsu) - pomijam.

Oprócz tego co napisał R. Sokół jeszcze są zmiany zwiększające
bezpieczeństwo: Secureboot, AppContainers, ulepszone ASLR, obsługa SMEP.
Lepiej działająca hibernacja dzięki której możliwy jest szybszy start
systemu. Ulepszenia ntfs dzięki czemu chkdsk /f staje się zbędny i większość
błędów fs jest naprawiana online. Także wiele innych usprawnień i poprawek
nigdzie nie opisanych.

--
Piotr Borkowski