Re: Czyszczenie ram

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat, 10 Nov 2012 22:21:02 +0100

Rados艂aw Sok贸艂 <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisa艂(a):
> (*) W pierwszej wersji napisa艂em "badziewnych program贸w", ale
> zaraz mi tu wyskocz膮 jacy艣 fascynaci Javy i .NET, kt贸rzy
> s膮 gotowi kupowa膰 te 8 GiB RAMu ;)

Ale to wcale nie jest takie 艣mieszne. 8 GiB kosztuje 200 z艂 i nie trzeba by膰
fascynatem 偶adnego z tych 艣rodowisk (ja nie jestem, cz臋sto programuj臋
procesory, kt贸re maj膮 1 kB RAM, nawet dzi艣 mi przypad艂o) aby uzna膰 to za
kwot臋 niewielk膮. Poza tym przypomina mi si臋
http://thedailywtf.com/Comments/That-Wouldve-Been-an-Option-Too.aspx

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/