Re: Win7 - czym najlepiej zrobić kopię sektor po sektorze?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri, 9 Nov 2012 18:28:43 +0100

Osoba podpisana jako DooMiniK <bachus_at_bachus> w artykule
<news:509c2152$1_at_news.home.net.pl> pisze:

> Muszę komuś 'zdalnie' zrobić kopię sektor po sektorze dysku
> twardego (identyczne modele, LBA, firmware, różnią się miesiąc
> datą produkcji). Specyficzny system plików, więc przez
> to chcę zrobić RAW.
>
> - dysk źródłowy (250GB) będzie podłączony przez adaptor USB
> - chcę z niego zrobić 'obraz' sektor po sektorze i zgrać
> na drugi dysk USB
> - podpiąć nowy dysk USB i odtworzyć obraz.

Zapomnij o USB, bo się nie doczekasz, zwłaszcza jeśli dysk na USB ma być
docelowy, a nie tylko źródłowy. Tylko SATA.

> Czego użyć? Windows7 / 32bit.

Dubaron DiskImage może być? Możesz skopiować obraz dysku do pliku, jeśli
nie masz wolnych gniazd do podłączenia 2 dysków na płycie, aby dysk od
razu sklonować.
Program na licencji GPL, instalator ma nieco ponad 800 KB, działa pod
WinXP, więc w najgorszym razie pod Win7 instalujesz jako administrator
i uruchamiasz w trybie zgodności z XP.
A może chcesz koniecznie korzystać z komercyjnej kobyły?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)