Re: Win7 i administratorskie uprawnienia

Autor: poncio <ponciohabipiorek_at_gmail.com>
Data: Thu, 08 Nov 2012 16:54:46 +0100

W dniu 2012-11-08 14:56, poncio pisze:

> Oooo to, to, to !!!!
> Tylko musisz to uruchomić z wiersza poleceń....robisz tak:
> * Start->Wszystkie programy->Accessories-> prawoklik na Command Prompt i
> wybierasz " Uruchom jako administrator"...na czarnym ekranie, w miejscu
> pulsatora wpisujesz tekst: net user administrator /active:yes
> i enter...i restart kompa....i musi być dobrze....sprawdź ! Jak by nie
> było dobrze to napisz...znajdziemy inną drogę !
>
> Pozdr.

Może takim sposobem:

1. Start-> Uruchom...-> wpisujesz cmd i enter. Masz wiersz poleceń z
taką treścią (? jak u Ciebie ?): C:\Users\(tu występuje nazwa aktualnego
użytkownika)>
2. Piszesz: cd c:\ i enter....wiersz poleceń zmienił się na: c:\>
3. Piszesz: cd Windows i enter....wiersz teraz jest taki: c:\Windows>
4. Piszesz: cd system32 i enter....wiersz ma taką treść:
c:\Windows\System32>
5. Piszesz: net user administrator /active:yes i enter
Zamykasz wszystko...restart i winno być OK !

Pozdr.