Re: Android OS

Autor: <adresss_at_poczta.pl>
Data: Thu, 08 Nov 2012 11:41:51 +0100

On Wed, 31 Oct 2012 20:31:02 +0100, "JoteR" <joter_at_pf.pl> wrote:

>pl.misc.telefonia.gsm.
>Odfiltrowawszy co bardziej upierdliwych trolli (w tym mnie) możesz sobie
>pogadać tam o Androidzie, również tym istalowanym na urządzeniach bez
>modułu GSM.

ostatnio zapodalem pytanie o mozliwosc utworzenia nowej grupy
poswieconej tabletom

np. pl.com.tablet

to wywiazala sie dyssssssssssssssssssssssskusja, ze niby newsy
zanikaja w formie usenet'u i ze trzeba na fora. Niby zanika usenet,
ale kilkadziesiat postow bylo. Wiec zanika czy nie?

Nic konkretnego z tamtego watku nie wyniklo, bo nie wiadomo do kogo
uderzac aby taka grupa powstala.

Widac na horyzoncie, ze Adroid nie bedzie jedynym systemem w tabletach
(windows RT wschodzi).

Ja jestem za tym aby powstawaly nowe grupy w stylu .....android,
...czy tez tablet aby przynajmniej dac szanse takiej grupie. A tym
czasem inicjatywa jest zabijana w zarodku.

Ja jestem za.

--
ThinkXtra