Re: Lenovo G550 i Windows 7

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 6 Nov 2012 15:58:37 +0100

Dnia Tue, 06 Nov 2012 12:21:11 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> TroszkÄ™ przesadzasz.

Zrzucić Ci wideo jak wygląda responsywność Thunderbirda podczas aktualizacji
skrzynek pocztowych i kanałów RSS?

Już o innych kwiatkach nie wspominam, bo ręce opadają. :)

> A propos RSS nie wypowiem się, bo nie używam, mam do tego
> osobny program.

Z ciekawości - jak? Mnie przy RSSach w Thunderbirdzie trzyma:
1. lubię mieć podgląd od razu całej wiadomości, bez konieczności klikania w
link czy rozwinięcie danego artykułu;
2. przeglądanie mam dozbrojone Adblockiem, więc nie trafia mnie szlag od
nadmiaru reklam.

> Firefox też jest całkiem szybki, szczególnie w porównaniu z
> IE choćby. Co według Ciebie jest w takim razie demonem pręd-
> kości wśród przeglądarek WWW, skoro nie Firefox? :)

Jak na razie to chyba najbardziej responsywny jest Chrome.

> I działa "bardzo" szybko (wg mnie porównywalnie z Firefoksem)
> do momentu otwarcia więcej niż kilkunastu stron WWW jednocze-
> śnie.

Raczej rzadko mi się zdarza otwieranie więcej niż 15 zakładek. Inna sprawa,
że Chrome wtedy wpieprza już takie ilości pamięci, że się można trochę
zirytować.

[ Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na       ]
[ przyjaciela, gdyby była mężczyzną.                      (Joseph Joubert) ]