Re: Kopia disc to disc w praktyce

Autor: Przemys砤w Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 31 Oct 2012 21:34:06 +0100

Dnia Wed, 31 Oct 2012 20:44:47 +0100, OMSON napisa艂(a):

> A o co konkretnie zapytujesz kolego? :) Popraw mnie je艣li sie myl臋, ale
> wydaje mi si臋, 偶e je艣li chodzi Ci o interfejs komunikacyjny ATA
> dotycz膮cy dysk贸w twardych, to skr贸t ten stosowany jest wymiennie z nazw膮
> IDE.

Jeszcze w miar臋.

> To czy dotyczy trybu szeregowego czy r贸wnoleg艂ego, w przyj臋tej
> nomenklaturze reguluje oznaczenie P lub S poprzedzaj膮ce skr贸t ATA. Czyli
> poj臋cie IDE tyczy tak dysk贸w SATA jak i PATA... No chyba, 偶e co艣 藕le
> rozumiem? ;)

Tutaj jednak ju偶 sadzisz po omacku i 艣rednio zgodnie z rzeczywisto艣ci膮. Tak
wst臋pnie do poczytania:
http://en.wikipedia.org/wiki/Parallel_ATA
http://en.wikipedia.org/wiki/SATA

--
[ Przemys艂aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ 5 Mouris鈥 5! A teraz japa!                     Kr贸l Julian, 鈥濵adagaskar鈥 ]