Re: Windows 8

Autor: Krzysiek <krzysiu_md_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 29 Oct 2012 21:56:40 +0100

W dniu 2012-10-28 23:37, zlotowinfo pisze:
> U偶ytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
> ja tam wszystkim odrazam od visty w g贸r臋
> nie ma to jak stary dobry XP
Przepraszam, 偶e si臋 wtr膮cam, ale to tylko ci臋偶ki przypadek syndromu
dawnych dobrych czas贸w. XP cieszy si臋 tak膮 mi艂o艣ci膮, bo by艂 pierwszym
sensownie zbudowanym, popularnym, konsumenckim systemem M$. Ani NT, ani
2k nigdy nie wesz艂y po strzechy, lud komputerowy przechodzi艂 prosto z
95/98 na XP. I narzeka艂, narzeka艂, narzeka艂, mimo, 偶e seria 9x by艂a
straszna. Utyskiwania ucich艂y chyba dopiero przy SP2... i zaraz przesz艂y
w bezkrytyczn膮 mi艂o艣膰.
Oczywi艣cie mo偶na przebija膰 i m贸wi膰 jak niesamowicie stabilny i sprawny
by艂 NT 4.0. Rzeczywi艣cie taki by艂: przesiadka z 95 to by艂o objawienie,
program do analizy obrazu kt贸ry na 95 ledwo 艂azi艂, dosta艂 skrzyde艂, a
niebieski ekran widzia艂em raz, gdy dysk (s艂ynna seria IBM) wyzion膮艂
ducha. Dotrwa艂em do czas贸w XP SP2... Ale nie 偶a艂uj臋, teraz mam W7 jest
rzeczywi艣cie OK. Na sprz臋cie nie do ko艅ca wsp贸艂czesnym (Q6600/4GB) hula
a偶 mi艂o. Na przeno艣nym sprzed 2 lat (Asus UL30+SSD) chodzi jak burza
(bez SSD te偶 prawie tak chodzi艂, ale kupi艂em w napadzie kryzysu wieku
艣redniego). Przepraszam, ale IHVHO (nie jestem informatykiem, prosty
user ze mnie) je偶eli komu艣 W7 w zastosowaniach biurowych chodzi za
wolno, to powinien NATYCHMIAST wymieni膰 sprz臋t, bo zaraz padnie ze staro艣ci.
Dixit

--
Krzysiek