Re: Windows 8

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 29 Oct 2012 21:26:48 +0100

Dnia Mon, 29 Oct 2012 20:51:09 +0100, zlotowinfo napisał(a):

> Użytkownik "R.e.m.e.K" <go_at_dev.null> napisał w wiadomości

> jest mała różnica na xp ruszy wszystko co na tych nowszych
> więc po co takie idiotyczne porównania?

No nie wszystko. Gry wymagajace DX10 lub DX11 nie rusza. Jest tez _coraz
wiecej_ softu korzystajacego z nowego WinAPI i tych tez nie uruchomisz. Poza
tym jest roznica miedzy "ruszy" a "pracuje dobrze". Wez np. zajmij sie
montazem audio lub wideo na 3GB ramu. Da sie, owszem, da sie tez jezdzic
Fiatem 126p. Oczywiscie jesli mowimy o edycji dokumentu czy arkusza to XP
wystarczy jeszcze na wiele lat, ale powazniejsza praca jest zdecydowanie
bardziej komfortowa na Win7. A co do dyskow i ramu... mam 16GB RAMu
kupionego za kilka dni pracy, mam 6TB HDD kupione za kilkanascie dni pracy.
Mam je od prawie dwoch lat, dzieki nim wykonalem wiele czynnosci szybciej i
wygodniej, dawno juz ten "olbrzymi wydatek" sie zwrocil i od dawna na siebie
juz zarabia. Dopuszczasz taka opcje?

--
pozdro
R.e.m.e.K