Re: Windows 8

Autor: Corran <corran.pl_at_gmail.com>
Data: Sat, 27 Oct 2012 14:59:45 -0700 (PDT)

W dniu czwartek, 25 października 2012 18:31:56 UTC+2 użytkownik Mr Misio napisał:
> Win8 kupic jutro czy nie kupic?
>
> Wlasciwie jestem na kupnie Win 64bitm mam juz jedna siódemkę. Ale z
>
> drugiej strony interesuje mnie Win8 jako ciekawostka. Z trzeciej strony,
>
> akurat tym razem potrzebuję kupic na sprzet produkcyjny. No i zonk ::)

W8 oprócz zmian oczywistych jest bardziej zoptymalizowany, były testy, jest szybszy. Jeśli komputer jest do pracy to pewnie większość czasu i tak będziesz siedział w aplikacjach "do pracy" więc nawet jeśli ci się nie spodoba Metro i tak nie zrobi ci to dużej różnicy. No i nowy system będzie dużej wspierany.