Re: W7 64b a program napisany pod 32b

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sat, 27 Oct 2012 20:31:14 +0200

Dnia Sat, 27 Oct 2012 19:06:23 +0200, Andrzej P. Wozniak napisał(a):

> Co to znaczy "zapuszczany"? Instalowany czy skopiowany i uruchamiany?

Program to może za duże słowo. Chodzi o dwie płyty CD z danymi (katalogi
wyrobów przemysłowych) pochodzące z późnych lat 90. Taka płyta, położona
pierwszy raz na czytnik zgłasza potrzebę zainstalowania niewielkiej
aplikacji pomagającej korzystać z danych na płycie. Trzeba uruchomić plik
setup.exe zapisany na płycie. Daje się to zrobić na w7 32 a nie daje na w7
64 i to nawet w trybie zgodności z dowolnym wcześniejszym windowsem.
Jak to ugryźć? Da się jakoś prosto?

--
Jacek