Re: W7 - kopia zapasowa przestała działać

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Fri, 26 Oct 2012 14:48:43 +0200

Dnia Fri, 26 Oct 2012 14:12:54 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Kultura korzystania z grup dyskusyjnych nakazuje, by po samo-
> dzielonym rozwiązaniu problemu podać to rozwiązanie do arch-
> wum, nie tylko radośnie oznajmiać "temat rozwiązany".

Ok,

Nie jestem w 100% pewny co pomogło gdyż miotałem się trochę testując różne
metody i wykonując restarty. Znalazłem w sieci zdumiewające rozwiązanie dla
identycznego problemu. W ustawieniach narodowych należało zmienić znak
separatora dziesiętnych z kropki na przecinek lub odwrotnie. Tego nie
pamiętam.

Druga opcja: backup był ustawiony na dysk, który przestał istnieć (zmaiana
sposobu podziału dysku nastąpiła). Aby móc uruchomić backup w celu zmiany
konfiguracji należało utworzyć na chwilę barkującą partycję po to aby bacup
dał się skonfigurować, zmienić ścieżkę backupu i usunąć nadmiarową
partycjÄ™.