Re: tvnplayer winxp

Autor: Tomasz Sałajczyk <salata_at_nielubiespamu.konto.pl>
Data: Thu, 25 Oct 2012 09:52:09 +0200

W dniu 2012-10-25 08:50, Wojtek pisze:
> Użytkownik "Tomasz Sałajczyk" napisał w wiadomości grup

> Nie pomogło :(
> Jeszcze jakieś pomysły?

Usuń wszystkie pliki z folderu DRM C:\Documents and Settings\All
Users\DRM (uwaga: pliki mogą być ukryte a po usunięciu stracisz dostęp
do plików z DRM, o ile takie posiadasz).
Uruchom ponownie komputer i znów zaktualizuj DRM z pomoca tego linka.

Możesz też spróbować za pomocą MS FixIt
http://support.microsoft.com/kb/891664 chociaż u mnie nie zadziałał i
dopiero gdy wszystko zrobiłem ręcznie to tvnplayer ruszył.

--
Serwery są przeciążone…
Prosimy spróbować ponownie za chwilę…