W dniu 2012-10-25 08:50, Wojtek pisze:
> Użytkownik "Tomasz Sałajczyk" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:k62mmi$1so$1_at_news.task.gda.pl...
>
>
>> Zaktualizować DRM.
>> http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/pl/indivit.asp
>
> Nie pomogło :(
> Jeszcze jakieś pomysły?
Usuń wszystkie pliki z folderu DRM C:\Documents and Settings\All
Users\DRM (uwaga: pliki mogą być ukryte a po usunięciu stracisz dostęp
do plików z DRM, o ile takie posiadasz).
Uruchom ponownie komputer i znów zaktualizuj DRM z pomoca tego linka.
Możesz też spróbować za pomocą MS FixIt
http://support.microsoft.com/kb/891664 chociaż u mnie nie zadziałał i
dopiero gdy wszystko zrobiłem ręcznie to tvnplayer ruszył.
-- Serwery są przeciążone… Prosimy spróbować ponownie za chwilę…Received on Thu 25 Oct 2012 - 09:55:03 MET DST
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 25 Oct 2012 - 10:42:00 MET DST