W7 - uprawnienia do plików/katalogów

Autor: Piotr C. <piotr_at_mabanana.re.move.this.com>
Data: Thu, 25 Oct 2012 00:04:58 +0200

Mam nadzieje że proste, mnie to troche przerosło, winnt ma cokolwiek
skomplikowane uprawnienia w porównaniu do unixów.

Sytuacja:
- Użytkownik należy do grupy Administratorzy.

Zadanie:
- Tak ustawić właściwości katalogu (folderu), aby w/w użytkownik miał do
niego dostęp tylko po potwierdzeniu monitu o dostępie administratora,
podobnie jak przy np. instalacji programów.

Eksperymentowałem z prawami dostępu ale albo dostęp był pełny, albo w
ogóle brak, bez monitu.

Po co? Synchronizuję dane Skydrivem i chciałbym zablokować synchro
niektórych podkatalogów, ale jednocześnie mieć w miare łatwą możliwość
ich przeglÄ…dania.

pozdrawiam