Jak zwiększyć wydajność W7?

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed, 24 Oct 2012 19:07:41 +0200

  Normalnie używam Visty ale postanowiłem spróbować zachwalanej "siódemki" i
wlazłem na minę...
Używam programu do analizy plików - dzisiaj o wielkości 21-25MB i w W7
analiza odbywa się bardzo mozolnie.

  W efekcie zrobiłem pomiary czasów analizy w trzech systemach: XP (32
Prof), Vista (64 ultimate) i W7 (64 Ultimate), poniżej efekty pomiarów:
średnie czasy w sekundach, pierwszy dla pliku "1" drugi dla pliku "2":

XP: 14,5 / 5,2 sek.
Vista: 21,9 / 14,4 sek
W7: 61,3 / 30,3

Ktoś podpowie o co chodzi? W7 nawet 6-krotnie wolniejszy od XP i 3-krotnie
od Visty?
Jak zbliżyć wydajność W7 choćby do Visty.

BTW: w moim odczuciu W7 zainstalowane na SSD Samsung serii 830 (128GB)
działa subiektywnie wolniej od Visty na w/w WD Black.
Program i dane zawsze na tym samym dysku (WD Black 1TB)

--
marfi