Re: Jak naprawić miniatury w W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon, 22 Oct 2012 22:33:21 +0200

Dnia Mon, 22 Oct 2012 21:05:40 +0200, Animka napisał(a):

> Ty to już parę lat lat masz problemy z obrazkami, niniaturami, IrfanView
> itp. Zupełnie jak przedszkolak.
> Zaznacz sobie sobie (w Systemie): pokaż miniatury zamiast ikon.
> http://www.sendspace.pl/file/pic/f45e519a7ccfed286e4797a/view

Oj Animko. Zauważyłem, że od zawsze masz problemy ze zrozumieniem treści.
Prawie zawsze dokładnie odwrotnie odczytujesz to co inni piszą. Nie chodzi
tylko o mnie. To nie złośliwość lecz spostrzeżenie.

Tu masz ustawienia jakie mam:
http://imageshack.us/a/img805/842/68542192.png

Tu masz efekt jaki mam:
http://imageshack.us/a/img5/2002/66357574.png

Natomiast o co chodzi poczytaj sobie w pierwszej mojej wypowiedzi. I
błagam: zrób to 3x przynajmniej. Zaznaczyłem Ci obrazki, które są
uszkodzone abyś wątpliwości nie miała.

Co do IrfanView to komentowałem nie miniatury ani nie obrazki lecz ikony
tego programu, które reprezentują pliki graficzne na dysku w postaci
krwawego śladu rozjechanego psa. Pisałem, że ich estetyka mi nie odpowiada
i tyle.