Problem ze zrozumieniem działania profili ICC

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Thu, 18 Oct 2012 12:11:11 +0200

Witam,

Skalibrowałem sobie monitory za pomocą Pantone ColorMunki. No i zauważyłem,
że utraciłem mozliwość przełączania profili dla monitora. Ustawianie
domyślnego profilu dla monitora w colorcpl niczego nie zmienia. Czy ktoś
wie jak przełączać ICC dla monitora?

Ubiegając pytania wyjaśnię po co mi to. Otóż jeden z monitorów ma 2 tryby
pracy: sRGB i szeroki gamut. Teraz po przełączaniu trybów muszę każdorazowo
od nowa kalibrować ekran aby wymusić zmianę profilu.