Dziwny proces cmd.exe

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Mon, 15 Oct 2012 20:32:15 +0200

Witam
Dosyć świeżo działam z windowsem 7. Zauważyłem (na dwóch różnych płytach i
dwóch świeżych instalacjach różnych wersji w7) że po uruchomieniu systemu
wisi jakiś proces cmd.exe zajmujacy kilkadziesiąt % mocy procka. Ubicie nie
powoduje żadnych zauważalnych skutków, poza oczywiście zwolnieniem procka.
Gdzie podłubać żeby ten proces się kończył sam albo i nie uruchamiał?
W Managerze urządzeń wszystko OK, zresztą zjawisko występuje bez względu
czy płyta działa z natywnymi sterami w7 czy z tymi z strony producenta.
Aktualnie płyta Asrock G41C-GS, procek C2D E7500.

--
Jacek