Re: schowek - zapamiętywanie

Autor: LechD <lechd50_at_gmail.com>
Data: Fri, 12 Oct 2012 17:15:35 +0200

Po próbie otrzymałem komunikat, że system nie może odnaleźć pliku regsrv32,
upewnić się co do prawidłowości nazwy i spróbować ponownie
Barnaba

Użytkownik "Piotr Palusiński" napisał w wiadomości grup

In news:k59b1j$rrv$1_at_news.icm.edu.pl,
*LechD* <lechd50_at_gmail.com> typed:

Wpisz w uruchom
regsrv32 shell32.dll

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]