Re: przegladarka a wykorzystanie flasha/penadrive

Autor: <adresss_at_poczta.pl>
Data: Wed, 10 Oct 2012 12:17:28 +0200

On Mon, 8 Oct 2012 17:03:09 +0200, "Grzegorz Niemirowski"
<gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Sorry, ale to wcale nie jest nic niezwyk³ego. Normalna sytuacja, gdy np.
>pisze siê jaki¶ artyku³ i potrzeba informacji z wielu miesc.

dla mnie jest to normalne, ze mam wiele okien i wiele zakladek, ze w
sumie jest to kilkadziesia roznych stron. Wlasnie tak mam, gdy
zglebiam jakis temat. Tu nie chodzi o super szybkosc, ale o to, aby
przegladarka nie pakowala wszystkiego do pamieci RAM.

Kiedys probowalem ustawic (chyba FireFoxa) aby inaczej zarzadzal
oknami i pamiecia, ale to nie bardzo chcialo dzialac.

FF cos zrzuca do cacha jak sie zminimalizuje okno, ale wystarczy ze
sie je ponownie otworzy, to znowu pakuje wszystko do RAM.

To widac jak sie obserwuje zajetosc pamieci firefox.exe. Ja bym chcial
aby pakowal tylko to co jest blisko aktualnie otwartej zakladki, a
reszte nie wrzuca na cach/dysk itp. Moze byc wolniej ale rozsadniej.

Moze z was wie wiecej i pomoze w tej kwestii?

O ReadyBoost slyszalem ale to chyba od visty w gore. Ja mam XP. No
chyba, ze tez to mozna jakos wlaczyc?

--
ThinkXtra