W7 - kopia zapasowa przestała działać

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 7 Oct 2012 14:06:05 +0200

Witam,

Świeża instalacja W7 Pro. Zrobiłem testowo jakąś kopię zapasową aby
przetestować narzędzie. Potem w systemie zmieniłem dyski, formatowałem itp.
W efekcie kopia zapasowa nie daje się uruchomić anie jako przywracanie ani
jako tworzenie. Wyświetla się błąd:

Wystąpił błąd wewnętrzny
Parametr jest niepoprawny 0x80070057.

Zapewne w tym parametrze jest odwołanie do dysku jaki już nie istnieje. Czy
wiecie jak to naprawić?

A w ogóle jek mozna skonfigurować to narzędzie. Mam wrażenie, że gdy raz
się to już zrobi, to koniec.