Re: win7 partycje (raw) i dane

Autor: AdamS <fixmail_at_fixmail.pl>
Data: Sat, 6 Oct 2012 11:04:24 +0200

Dnia Sat, 6 Oct 2012 01:30:22 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

> Ten dysk powstał zapewne poprzez przekonwertowanie dysku podstawowego do
> dynamicznego. Konwersja polegała na dodaniu informacji opisujących układ
> dysku dynamicznego w ostatnim 1 MB na samym końcu dysku i na zmianie
> typów partycji z 0x07 na 0x42. Ponieważ była to konwersja, to na dysku w
> sektorze MBR w dalszym ciągu istnieje standardowa tablica partycji, w
> której kiedyś został zapisany oryginalny układ partycji.
> Ja bym na początek zmienił typ każdej z partycji na taki, jaki jest im
> zwykle przypisywany na dysku podstawowym. Wówczas system powinien zacząć
> [...]

Własnie brak kopii jest problemem wszystkiego, gdyby była nie byłoby
tematu. Przyznaję, mój błąd bo przyjąłem za oczywistość że jest a nie
spytałem przed zabawą z partycjami (no ale była impreza i człowiek nie
myślał ;). W tej chwili też nie bardzo jest jak ją zrobić bo fizycznie
nie ma na czym dlatego nie będę grzebał w partycjach. Do komuptera mam
dostęp zdalny i juz odzyskałem ponad połowę danych jeszcze ze dwa dni i
będzie po kłopocie.

Dzięki za odpowiedź i zainteresowanie tematem.

--
Pozdrawiam AdamS