Re: win7 partycje (raw) i dane

Autor: AdamS <fixmail_at_fixmail.pl>
Data: Thu, 4 Oct 2012 18:48:27 +0200

Dnia Thu, 04 Oct 2012 01:10:44 +0200, Krystek napisał(a):

> TstDisk - <http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk> Powinien odbudować i
> przywrócić strukturę partycji. Mnie się kiedyś "zlepiła" partycja
> linuksowa z NTFS-ową (sektory partycji nachodziły na siebie) i z
> mieszanki zrobił się niewidzialny RAW (bez liter). TestDisk to naprawił
> i obyło się bez programu do odzyskiwania plików.
>
> K.

Próbowałem - po wybraniu typu intel nie widzi właściwych danych
Wybrałem kolejny typ (drugi od góry) rozpoznał poprawne partycje i
zaczął analizować miejsce w którym powinna być D: ale w takim tempie że
darowałem sobie oczekwianie na rezultat. Poza tym jakoś nie mam pewności
że czegoś nie namieszam w tem sposób.

--
Pozdrawiam AdamS