Re: jak to założyć exelowi?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue, 2 Oct 2012 15:39:53 +0200

gawfron in news:k4e5sl$s4g$1_at_node1.news.atman.pl
> import danych tekstowych, ustawienie co dzieli kolumny (pewnie tabulacja)
> i masz to w excelu. Potem tylko funkcja po drugiej kolumnie wyszukująca
> min/max.
> Da się i bez makr imho.

nie docenialem, że to wazne, by tutaj napisac, ale tak naprawde, to
wyjsciowa sytuacja jest taka:

a x
b y
c z
d v

 - i po wpuszczeniu tego wielkiego pliku tekstowego do exela, to sie ladnie
rozklada na kolumny, ale w kolumnie, w ktorej jest "x1", sa tez y1,v1,z1 ,
czyli dla kazdego xN, sa tuz pod, w kolumnie, yN, vN, zN - wiec jakos nie
widze mozliwosci uszeregowania pionowego samych x1, x2,....