Re: Process Lasso za free

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 30 Sep 2012 13:56:33 +0200

U偶ytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl> napisa艂 w
wiadomo艣ci news:k49g87.8ec.1_at_pb2004.pl...

> Pod Chrome pojawia si臋 ikonka informacji o blokadzie nieszyfrowanych
> tre艣ci. Po klikni臋ciu w ni膮 pojawia si臋 link "Wi臋cej informacji", kt贸ry
> prowadzi na stron臋 pomocy podan膮 przez mojego przedpi艣c臋.

Acha, rozumiem. Ma艂o u偶ywam Chrome, nie ma cofni臋cia strony gestem myszy,
cho膰 wcale z艂膮 przegr膮dark膮 nie jest. A ja cz臋sto tak robi臋 i lecie膰
kursorem do przycisku to troch臋 mi nie po drodze. Ale korzystam, jak trzeba
co艣 sprawdzi膰.
No, po prostu trzeba uwa偶a膰, gdzie si臋 wchodzi i pilnowa膰 k艂贸dki (lub
r贸wnowa偶nego znaku), czy jest na swoim miejscu i we w艂a艣ciwej postaci
(zdarzy艂o mi si臋 nieraz trafi膰 na k艂贸dk臋 barwy szarej, szyfrowania nie
by艂o).
Co do antywira... chyba lepsze fa艂szywe powiadomienie, ni偶 jego brak przy
prawdziwym zagro偶eniu...?

--
Pod 偶adnym pozorem nie zezwalam na wysy艂anie mi jakichkolwiek reklam,
og艂osze艅, mailing贸w, itd., ani nawet zapyta艅 o mo偶liwo艣膰 ich wysy艂ki.