Re: Process Lasso za free

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 30 Sep 2012 12:07:40 +0200

U偶ytkownik "Anerys" <spam.nie.jest_at_spoko.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
> Sprawdzi艂em u siebie - zar贸wno z http, jak i https, tre艣膰 jest identyczna.
> Przegladarka (ze swojej bazy) wy艣wietla, 偶e (https) po艂膮czenie jest
> zabezpieczone, a ze stron膮 nie ma problem贸w. Nadzoruj膮cy na bie偶膮co (tak偶e
> ze swojej bazy) Avast nic nie alarmuje, pokazuj膮c stron臋, jako maj膮c膮
> dobr膮 opini臋, w obu trybach, szyfrowanym i nieszyfrowanym.

Acha, to o t臋 chodzi艂o...?

W obu trybach otwiera mi stron臋, Avast nie podnosi alarmu, cho膰 w https nie
ma k艂贸dki, a w http uruchamia mi si臋 automatycznie t艂umaczenie (nie mam
Chrome). Strona jest pokazywana jako dobra w oparciu o ma艂膮 liczb臋 g艂os贸w.
Jednak w obu trybach jest po polsku i nic nie wskazuje na dzia艂anie
t艂umacza, mimo jego uruchamiania si臋.

--
Pod 偶adnym pozorem nie zezwalam na wysy艂anie mi jakichkolwiek reklam,
og艂osze艅, mailing贸w, itd., ani nawet zapyta艅 o mo偶liwo艣膰 ich wysy艂ki.