Re: Odmowa dostepu do folderu docelowego

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 28 Sep 2012 01:53:29 +0200

Użytkownik "DooMiniK" <bachus_at_bachus> napisał w wiadomości
> Prymitywny: "pozostający na pierwotnym, niskim etapie rozwoju",
> "będący na niskim poziomie rozwoju". Prymitywny jest też np. BIOS, ale
> każdy go 'na chwilkę' podczas POSTu używa (chociaż to się zmienia).

No, jak BIOS nie "ducnie" jakiegoś obiektu, to później może być, nie musi,
kłopot z tymże... Wtedy jedyna szansa, że przez zasłonę "milczenia" coś się
przebije... tak na serwerowym kompie działały mi dyski ATA pod NT4,
wyłączone formalnie w BIOS, NT4 widział i obsługiwał (start był z SCSI,
którego za psi ch.. nie dało się ustawić, jako pierwszy w kolejce do startu,
także następnym powodem było, że w starym kompie, przy dysku >8GB, sprzęt
zamierał przy POST właśnie). Z kolei jak np. karty dźwiękowej nie macnął, to
kicha bywała... (też niekoniecznie). Ale pieprzyć to, coś musi systemowi w
końcu powiedzieć "A teraz Ty jedziesz" :)