Re: Odmowa dostepu do folderu docelowego

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Wed, 26 Sep 2012 20:51:24 +0100

On 26/09/2012 20:14, Jan Litwiński wrote:

> słuchaj jestem na niewielkiej rencie i postanowiłem sobie jakoś
> dorobić, co w tym złego?

Panie Janku, chwała za to. Mi jedynie chodzi o to, że nawet jak tekst
został skopiowany, to wystarczy dodać proste zdanie: "znalazłem
świetny opis ACLek w Windows" (wiadomo, że najlepiej wysłać do autora
maila z prośbą o możliwość wykorzystania tekstu...).

Powodzenia z blogiem.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel