Re: Odmowa dostepu do folderu docelowego

Autor: Jan Litwiński <jlitwinski_at_vp.pl>
Data: Wed, 26 Sep 2012 19:40:06 +0200

DooMiniK wrote:

> Uściślijmy, skopiowałeś od jakiegoś dzieciaka z Krosna
> (licealista, co zrobił projekt w 2008 roku).
> http://goo.gl/e5Mqx
>
> Coraz mniej Cię lubię, nie cierpię ludzi,
> którzy robią kopiuj-wklej i są z tego dumni...

masz rację ale gdy kliknąłem na link plik sam mi się zapisał i
...miałwm gotowca. To jedyny post na który poświęciłem niewiele czasu.
Na pozostałe musiałem dużo pracować tłumacząc tekst z angielskiego np
instalacja openSUSE.
Z tym plikiem nie naruszyłem żadnych praw autorskich, nic w nim o tym
nie wspominano

--
Jan Litwiński
http://netsjanek.blogspot.com/