Re: Konwerter dla plików .ppt?

Autor: Pat <nie_at_spamuj.com>
Data: Wed, 26 Sep 2012 17:42:27 +0200

> Sprawdź[1] czy to na pewno plik ppt. Może ma po prostu
> złe rozszerzenie.

Otwierałem ten plik przez podwójne kliknięcie na nazwie,
a PowerPointa wybierał sobie sam. Nie wiem czy wybiera
wg rozszerzenia czy budowy pliku.
Zabrałem go dzisiaj do pracy i o dziwo otworzył się bez
problemu. W pracy mam MS Office 2007 Small Business.
Bez jakichkolwiek zmian zapisałem go w pracy pod inną
nazwą i teraz w domu też się otwiera. Rozumiecie coś z tego?
Ale najważniejsze, że mogę go otwierać.

Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
Pat(ryk)