Re: W7 - problem z obciążaniem CPU

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 26 Sep 2012 07:53:04 +0200

On 2012-09-23 11:58, Radosław Sokół wrote:
[.....]
> Szczerze mówiąc czasem bezpieczniej jest nie mieć antywirusa
> w ogóle, bo się jest na każdym kroku ostrożnym i nic robi się
> nic, co może potencjalnie zawirusować system.
Szczerze mówiąc to od jakiegoś czasu poważnie rozważam usunięcie avasta
z mojej wysłużonej maszyny. Jednak spowalnia system, a dotychczas nie
wychwycił mi niczego podejrzanego. Za to swego czasu często zgłaszał
fałszywe alarmy podczas wykonywania skryptu "configure" (np. z wxWindows
2.9.2, ale nie tylko). Ten skrypt m.in. sprawdza różne właściwości
kompilatora (gcc) i w tym celu kompiluje sobie takie małe tymczasowe
programiki i avast czepiał się właśnie niektórych z tych programików.