Re: Odmowa dostepu do folderu docelowego

Autor: Jan Litwiński <jlitwinski_at_vp.pl>
Data: Tue, 25 Sep 2012 20:29:29 +0200

Dnia 2012-09-25, o godz. 19:16:09
DooMiniK <bachus_at_bachus> napisał(a):

> <troll_mode>
> Przez to tylu ortodoksów mówi, że "winda to szit', bo nie
> rozumieją ;-) </troll_mode>

nie twierdzę, że "winda to szit", sam kiedyś pracując w pewnej firmie
komputerowej instalowałem Windows NT 4.0 na serwerach IBM i Compaq i
nie przypominam sobie żebym miał jakiekolwiek problemy w pracy na koncie
administratora. Dlatego się dziwię, że administrator nie może utworzyć
katalogu.

--
Jan Litwiński
http://netsjanek.blogspot.com/