W7 - problem z obciążaniem CPU

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sat, 22 Sep 2012 22:16:54 +0200

Mam taki kłopot: proces svhost od czasu do czasu generuje mi podejrzane
obciążenie. Powiązane z nim usługi to: DcomLaunch, PlugPlay, Power. Nie
rozumiem dlaczego akurat ten, niewinnie wyglÄ…dajÄ…cy proces zajmuje 10% CPU.
Jak zaskoczy, to już będzie trzymał ten stan aż do restartu systemu. Czy da
się ustalić przyczynę? Jak mozna sprawdzić jaka aplikacja kryje się za nim?