win7 x64 sp1 msdnaa serial

Autor: gawfron <gawfron_at_spamik.pl>
Data: Fri, 21 Sep 2012 13:04:12 +0200

Jest sobie Windows 7 x64 na licencji MSDNAA.
Instalowany po raz kolejny, tym razem po wymianie dysku na SSD.
Niestety, postanowił tym razem nie przyjmować klucza aktywacyjnego.
Zakładam, że chodzi o zainstalowane SP1, po którym nie chce już klucza
od wersji bez. (Poprzednio zapewne najpierw aktywowałem, a potem
wrzucałem poprawki). Przy wpisywaniu numeru gdzieś w połowie klucza po
prostu nie pozwala wpisać ciągu dalszego - 'ten znak tu nie pasuje'.
Czy deinstalacja SP1 pomoże, czy jednak czeka mnie całkowita reinstalka?