Re: soft do powiekszania partycji (systemowej)

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu, 20 Sep 2012 13:03:07 +0200

Użytkownik "Piecia aka dracorp" <dracorp_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5d91e775-5099-46da-8ab6-064fa3d47e97_at_googlegroups.com...
W dniu wtorek, 11 września 2012 18:11:44 UTC+2 użytkownik Anerys napisał:
> Wspominany przeze mnie Partition Wizard i w lewo b. cz�sto robi

Akurat miałem dzisiaj zmienić rozmiar partycji ntfs i ext4. Z ciekawości
pobrałem iso i instalotor PW. Niestety program ten nie rusza partycji z
ext4. Ostatecznie skończyłem na sprawdzonym gparted. Z ciekawości będę
musiał kiedyś na dniach posprawdzać inne programy do partycjonowania.

=====

Hmm... chyba takie programy poprzestają na ext3, mając też oczywiście
staruszka ext2. Czasem mają reiserFS, chyba JFS, może jeszcze jakiś
uniksowy, ale rzeczywiście, nie przypominam sobie ext4. No, to fakt, gparted
twoim przyjacielem :) (Ale z NTFS potrafi się pokłócić, mnie lekko też
przypalił partycję z FAT32 i plikami "pod sufit", ale uszkodzenie nie było
duże. Za to NTFS raz mi przypalił dość poważnie). Do ext-ów jak znalazł,
chyba lepszego nie ma.
Po prostu - co FS, to program go robiący :)
Chociaż zaraz.. muszę Partition Commander (w pakiecie Hiren's) zobaczyć, czy
on ext4 nie rusza... Nie chcę kłamać, to sprawdzę... kurde, chyba mi trzeba
trochę rybek z fosforem pojeść :)) Sklerozaaa :)