Jak zmusić Radeona, żeby przez HDMI wysyłał tylko dźwięk?

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Wed, 19 Sep 2012 18:46:56 +0200

Przeczytałem, że najnowsze sterowniki do Radeona pozwalają przez HDMI
wysyłać dźwięk bez obrazu.

U mnie jakoś to nie działa. Mam kartę Radeon HD 5750. 2x DVI
wykorzystuję do obrazu, HDMI chciałbym wykorzystać czasami do dźwięku.
Nie udaje mi się jednak bez przełączenia także obrazu na HDMI (jednak w
tym celu muszę najpierw odłączyć jedno wyjście DVI).

Poradzicie coÅ›?

--
MN