maly program do monitorowania [cross]

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Mon, 17 Sep 2012 14:24:58 -0400

przepraszam za pytanie, jesli bylo zadane fafrylion razy. chodzi mi o
prosty, darmowy (albo tani) program, ktory by monitorowal aktywnosc
zdalnego serwera (komputera). moze byc nawet za posrednictwem pinga po
IP, choc wykazywaniem nieaktywnosci konkretnych serwerow, na zdalnym
komputerze, tez bym nie wzgardzil, ale bardziej mi zalezy na
prostocie. za kazdym razem kiedy zdalny serwer jest niedostepny,
programik ma wysylac email, albo SMSa pod zadany adres.

jest niby tego towaru troche, ale nie mam czasu instalowac po kolei
kazdego i sprawdzac, czy ma to czego potrzebuje. moze ktos moglby
polecic jakis programik, na podstawie wlasnego doswiadczenia.
z gory dzieki. <rs>